Sytuacja si\u0119 zmienia, gdy utw\u00f3r przestaje by\u0107 coverem, a zaczyna \u017cy\u0107 w\u0142asnym \u017cyciem. To ju\u017c nie tylko nowy g\u0142os, ale nowe wszystko. Piosenka nie jest bezrefleksyjnie od\u015bpiewana, ale zyskuje zupe\u0142nie inn\u0105 interpretacj\u0119. I nagle tekst, kt\u00f3ry znali\u015bmy od zawsze, znaczy jeszcze wi\u0119cej. Nie spos\u00f3b tego nie doceni\u0107.<\/p>\n
W ostatnim czasie natkn\u0119\u0142am si\u0119 na dwie \u015bwietne produkcje, kt\u00f3re tchn\u0119\u0142y nowego ducha w dobrze znane hity. Jedna z nich powsta\u0142a w ramach kampanii Do You<\/a> marki Pumy, kt\u00f3rej celem jest zainspirowanie kobiet do odwa\u017cnego \u017cycia. \u017bycia bez ogranicze\u0144, bez powstrzymywania si\u0119 od szcz\u0119\u015bcia czy podejmowaniem wyzwa\u0144. Puma chce wznieci\u0107 w kobietach ogie\u0144, kt\u00f3rego nie b\u0119dzie mo\u017cna ugasi\u0107. Ambasadorkami marki na \u015bwiecie jest m.in. Cara Delavinge czy Selena Gomez. W Polsce akcje wspiera Justyna \u015awi\u0119s i Mary Komasa, kt\u00f3re w ramach projektu wykona\u0142y razem kultowy przeb\u00f3j Edyty G\u00f3rniak Jestem kobiet\u0105<\/em>. Obie piosenkarki tworz\u0105 muzyk\u0119 docenian\u0105 przez wymagaj\u0105ca publiczno\u015b\u0107 \u2013 nie uciek\u0142y w bylejako\u015b\u0107, \u017ceby zdoby\u0107 masow\u0105 popularno\u015b\u0107. Nie dziwi\u0119 si\u0119, \u017ce s\u0105 twarzami projektu Do You, bo swoim \u017cyciem udowadniaj\u0105, \u017ce za\u0142o\u017cenia kampanii s\u0105 im bliskie.<\/p>\n