Chanel prosperuje ju\u017c od okr\u0105g\u0142ego wieku, jednak nie chwyta si\u0119 kurczowo tradycji, a wr\u0119cz przeciwnie \u2013 zaskakuje i idzie z biegiem czasu. Rezygnacja jednego z najwa\u017cniejszych dom\u00f3w mody z u\u017cywania prawdziwych futer i egzotycznych sk\u00f3r z pewno\u015bci\u0105 zyska wielu na\u015bladowc\u00f3w i, jak mo\u017cna si\u0119 spodziewa\u0107, wywo\u0142a niema\u0142e poruszenie w \u015bwiecie mody.<\/strong><\/p>\n Dzia\u0142anie Chanel udowadnia, \u017ce dobro zwierz\u0105t staje si\u0119 nadrz\u0119dn\u0105 kwesti\u0105 r\u00f3wnie\u017c w modzie. Jak wynika z o\u015bwiadczenia<\/a>, kt\u00f3re wyda\u0142 prezes Bruno Pavlosky, decyzja jest spowodowana pobudkami etycznymi. \u0179r\u00f3d\u0142a, z jakich pochodz\u0105 egzotyczne sk\u00f3ry, pozostawiaj\u0105 wiele do \u017cyczenia. Tym samym w \u017cadnej z kolejnych kolekcji Chanel nie pojawi\u0105 si\u0119 ju\u017c sk\u00f3ry w\u0119\u017cy, krokodyli czy jaszczurek. Bruno Pavlovsky zaznaczy\u0142, \u017ce r\u00f3wnie\u017c klienci wykazuj\u0105 du\u017ce zainteresowanie tym, sk\u0105d pochodz\u0105 surowce odzwierz\u0119ce. Dla wsp\u00f3\u0142czesnych konsument\u00f3w odpowiednie traktowanie zwierz\u0105t sta\u0142o si\u0119 kluczow\u0105 materi\u0105. Rezygnacja z futer i sk\u00f3r uspokoi klient\u00f3w Chanel, a tak\u017ce zach\u0119ci do siebie innych mi\u0142o\u015bnik\u00f3w zwierz\u0105t. Opr\u00f3cz dzia\u0142ania na rzecz zwierz\u0105t, Chanel wykona\u0142 znacz\u0105cy ruch marketingowy \u2013 nie tylko przejdzie do historii jako luksusowy dom mody, kt\u00f3ry rezygnuje ze sk\u00f3r i futer, ale r\u00f3wnie\u017c zach\u0119ci do siebie nowych klient\u00f3w.<\/p>\n